søndag 31. januar 2010

Fett er fett

Jeg har tenkt på å starte opp kostholdsblogg, og nå kommer’n. Jeg har vært veldig sjuk og har gjennom flere år gått over til et kosthold basert på mye protein og fett. Fritt for melk, gluten, sukker og gjær. Denne omlegginga har vært redninga for meg, og jeg håper den kan bli redninga for flere.

Jeg baserer i hovedsak skrivinga på egne og andres erfaringer og kunnskap og boka ”Bedre uten brød”. Råd og tips for deg som er i ferd med å legge om kostholdet i retning høyfett eller må legge om kostholdet av hensyn til matintoleranse eller allergier. Oppskrifter , forslag til produkter , linker til nettsteder, litteraturtips, litt historie om veien fram hit jeg er i dag og facts om hvordan maten vi spiser, virker i kroppen. Hvordan mat kan være gift, eller medisin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar